loader

הגיע הזמן להאיר את הסטורי שלכם!

February 26, 2018

כל תחזיות האינסטגרם שתמצאו ברשת מסכימות ללא עוררין שהסטורי שלנו ימשיכו לככב בשנת 2018, ובגדול! אנשים בימינו אוהבים לצרוך את התוכן שלהם מהיר, קליל וישיר – דברו אליהם קריאטיבי ובעשר שניות או פחות, והם מרוצים. הסטורי, שהתחיל את דרכו בתור תשובת נגד לסנאפצ’אט, הפך בשנה האחרונה לעולם תוכן נוסף בתוך האינסטגרם שעומד בכבוד בפני עצמו, ומחייב תוכן ואסטרטגיית פרסום שייחודית אך ורק לו.

התוכן של הסטוריז מאפשר הצצה אל “מאחורי הקלעים” של אדם או מותג, בלי מאמץ או צילומים “מזיעים”, מה שנותן לעוקבים תחושה של קשר מאוד ישיר וכן. תוסיפו לזה את היכולת לדבר עם העוקבים שלכם לרגע ככלב או ארנב, סטיקרים כיפיים, טקסטים  מגוונים והתוספת האחרונה – אינסוף גיפים מושלמים וקיבלתם מתכון מנצח וקריאטיבי לשעשע ולמשוך את הקהל שלכם.

מימין לשמאל: Opentable, Lil’ cookie, Ianbarnard
מותגים ובלוגים מצליחים נעזרים בסטורי כדי להניע אנשים לפעולה ולהקל אליהם את המעבר למתכון, תחרות או אפילו צפייה בערוץ יוטיוב.

אחד היתרונות הגדולים של הסטורי (לעומת הפיד של האינסטגרם) הוא היכולת להוסיף לינקים ישירים ובכך להניע לרכישה או צריכה של תוכן, אומנם האופציה הזאת פתוחה כרגע רק לחשבונות עם 10,000 עוקבים ומעלה, אבל היא בהחלט אחת התכונות המשמעותיות עבור בעלי עסקים.

רצף תמונות מתוך היילייט fun  של glossier.
הפרופיל המוביל של חברת גלוסייר לטיפוח העור ואיפור מראה לנו שהסטורי הוא מקום טוב לא רק להציג את המותג שלך אלא גם לגרום לאנשים לחייך.

אחת מאבני היסוד של הסטורי והסיבה שהוא כל כך קליל ומשוחרר, היא היותו תוכן זמני שנעלם תוך 24 שעות. זה אכן חלק מהקסם שלו, אבל למי שמשתמש בסטורי כדי להניע לפעולה או עסקים שהשקיעו לא מעט זמן או יצירתיות בתוכן שלהם זה יכול להיות  מאוד מתסכל לראות את כל ההשקעה שלהם מתפוגגת אחרי זמן כל כך קצר. ובכן, לא עוד! כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לא להיפרד מהסטורי המושקע שלכם הוא להאיר אותו בהיילייט.

bustle
ההיילייט יושב בול על בסטל, שעכשיו יכולים סוף כל סוף לסדר את כל הפינות והמדריכים השווים שלהם כך שיהיו זמינים ליותר מ-24 שעות.

אם האינסטגרם שלכם היה סרט, ההיילייט הוא בעצם הטריילר שלו. ככזה, יש לו הרבה משקל בבחירה של העוקבים אם ללכת ולראות את הסרט – משמע, לעקוב אחריכם. ההיילייט כיום הוא הדבר הראשון אליו העוקבים שלכם נחשפים כשהם מגיעים לפרופיל שלכם והיתרון הגדול בו הוא שיש לכם שליטה מלאה על מה שהם יראו שם.

אז איך בעצם מפיקים מההיילייט את המיטב?
פשוט מאוד, לא מתעצלים ומשתמשים בכלים שיש להיילייט להציע כמו נתינת שם ועריכת הקאבר, ובעזרתם יוצרים “קולקציות” שונות לפי מוצרים, מדריכים, קטגוריות וכו’. בנוסף, יוצרים מדי פעם קמפיינים שעולים לסטורי בכוונה כדי להישאר ומתכננים אותם מראש כיחידה של היילייט. בהיילייט אחד ניתן לעלות עד 100 תמונות או סרטונים ואין הגבלה על כמות ההיילייטים שאפשר ליצור.

אנטרפולגי מציגים בצורה מצוינת איך משקיעים בקמפיין סטורי ומעצבים אותו כיחידה אחת שעטופה כולה באותה שפה – גם אם כל אימג’ עולה בזמן אחר בסוף כולם מצטרפים לאותו ההילייט ומדברים ביחד כקמפיין.

האהבה לסטורי בעולם ובארץ גדלה מיום ליום ויותר ויותר אנשים משתמשים בו, כמו גם מותגים גדולים וקטנים. אם תשכילו להשתמש בו בחכמה הוא יאפשר לכם להגיע ולגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם. והחלק הכי כיף? אם תשקיעו בו הוא גם יחזיר לכם אהבה מיידית, מהירה, ועם המון לבבות מעופפים.

טעימה קטנה מהסטורי שלנו…