loader

עשו לנו את זה: המהלכים של פברואר 2018

March 6, 2018

פברואר הביא איתו מבול של מהלכים שהצליחו לחמם לנו את הלב לטמפרטורת רתיחה. הנה כמה מההברקות היותר מגניבות של החודש הקצר בשנה

אחד האייקונים המפורסמים בעולם- לוגו התנין הירוק של לקוסט, מדדה הצידה באופן זמני ומפנה את מקומו לחיות אחרות, כאלה המצויות בסכנת הכחדה

לקוסט מחליפים את הלוגו ומצילים את בעלי החיים

כמו קופי גבון, טיגריס סומטרה ואחרות. המטרה: העלאת המודעות לחיות הנמצאות בסכנה, האמצעי: המפעל ייצר עבור כל בעל חיים כזה כמות חולצות פולו הזהה למספר החיות מאותו זן שנותרו בטבע. כשחושבים על זה בהקשר של ייצור המוני (כי מי יחשוב לייצר רק 30 חולצות?), זה מדכדך, אבל מדובר במהלך שגורם לאנשים לחשוב. הבאזז היה גדול ובהתאם, החולצות הייחודיות אזלו במהירות.

מצילים חיים עם waze

והנה דרך להציל חיים גם בלי להיות שם באמת. וחברת WAZE הישראלית הוציאה פיצ’ר חדש וחיוני: התראות אמבולנסים בזמן אמת. כאשר אמבולנס נשלח לדרכו, כוחות ההצלה מזינים את היעד, הנהגים מקבלים התראות לפי ההתקדמות שלו, ויכולים לצפות ולתכנן את מסלולם מחדש, כי כל דקה חשובה.

זה לא אדון, זו גברת: ג’יין ווקר

עוד שינוי לוגו איקוני, והפעם- מגבר לאישה.

כדי לחגוג את חודש ההיסטוריה הנשית ואת יום האישה הבינלאומי, מותג הוויסקי ג’וני ווקר הוציא מהדורה מיוחדת לבלאק לייבל המפורסם – ג’יין ווקר. מכל בקבוק שיימכר תתרום החברה דולר אחד לארגונים שתומכים בנשים.

ויש גם קולות שיצאו נגד המהלך. לנוכח האמירה של סגנית נשיא החברה כי ויסקי “מאיים על נשים” שמטרת המהלך היא להנגיש את המוצר לקהל זה, רבות טענו בטוויטר כי מדובר ב”הסגברה” צינית. חגיגת הישגים נשיים? כששכר הנשים עדיין נמוך משמעותית מזה של הגברים, קשה לקנות אותנו עם אישה על הוויסקי.

תמיד קחו אתכם את מזג האוויר Scotch & Soda

אנחנו כבר לא זוכרים מה זה חורף, אבל בהולנד העונה הקרה קרה באמת. מותג האופנה סקוץ’ אנד סודה ערך חיבור מקסים בין המעילים ההורסים שלו לבין מזג האוויר כשהוציא סדרת שלטים אינטראקטיבית המתחלפת לפי עיקר התחזית: גשום היום? קבלו מעיל גשם מהמם. שלג? הנה מעיל רציני שיגן עליכם – אנחנו ערוכים לכל מצב. מהלך כובש ואסתטי שעושה חשק לשופינג אז בקיצור, מי מרים פה שלטים עם כפכפים?

אלה היו המהלכים שאהבנו החודש, קדימה מרץ, תפיל אותנו מהרגליים. נתראה בחודש הבא!