loader

תכירו את האופליין שהפך לאונליין

July 24, 2017

שנים שהביטוי פיזיקל-דיגיטל נזרק לאוויר באין מפריע. אנשי קריאייטיב שאפתנים, מנהלי שיווק מורעלים, כולם מנסים לפצח את החיבור בין העולם הדיגיטלי, הדינמי, המדיד, המפולח והמנוטר היטב לבין העולם הפיזי המסורתי, אך העוצמתי שנמצא מוחשי מתמיד מול עיני הצרכנים בטלוויזיה, בשילוט, ברדיו, בעיתונות.

החיבור הקסום הזה יכול להתקיים במסגרת רעיון קריאייטיבי מטורף וחכם והוא גם יכול להתקיים טכנולוגית במסגרת מדיום חדש לגמרי.

מיד תכירו את הפלטפורמה החדשה

מכירים את מסכי ה- CTV הוותיקים? אלו שמקפיצים לנו פרסומות של מס' שניות מול העיניים כשאנחנו נאנחים עם עצמנו ברכב בפקק או נוזלים מחום ברגל במעבר חצייה? ברור שמכירים.

נכון, מדובר במדיום חסר סקס אפיל אבל עדיין, הוא תופס את הצרכן במקום בו הוא למעשה לקוח שבוי ברמת העיתוי והמיקום הגיאוגרפי.

 איך קנינו רצועות שידור ב- CTV עד כה?

עד לפני מס, חודשים, הקנייה הסי טי וויאית נעשתה בחבילות ("Bulks") עם מחיר קבוע בלבד, עם אפשרות מצומצמת לבחירת אזור גיאוגרפי בהם נמצאים מסכים.

לא ידענו כמה פעמים המסר שלנו מופיע ברוטציה אחת, איפה בדיוק ניתן לראות אותו ובאיזה שעות הלקוחות הפוטנציאלים שלנו יוכלו לצפות בו.

מיושן, לא מדיד בעליל ועם חוסר גמישות תקציבית ופילוחית.

הנה מגיע השדרוג

מהיום, תוכלו לקחת את המדיום הוותיק הזה ולהפוך אותו למכונה דיגיטלית יעילה, מדידה, מפולחת שמתחברת מצורה מדהימה למהלכי דיגיטל קיימים.

קמפיין Spoteer – הופכים את האופליין לדיגיטלי

אצלנו בקניבל, כבר לא ממליצים ללקוחות "פשוט" לעלות במסכי CTV, אלא מייצרים להם קמפיין דיגיטלי על הדשבורד של Spoteer, המתממשק ישירות למסכים המוכרים ומאפשר לנו לנהל קמפיין דיגיטלי לחלוטין שהביטוי שלו נמצא באופליין על אותם מסכים.

הנה דוגמא מקמפיין לאחד מלקוחותינו שנמצא באוויר

  אז איך זה עובד?

מאחורי מאות מסכים ברחבי ישראל, מוקמו נגנים מיוחדים המתקשרים אונליינית דרך הענן עם ממשק וובי מתוחכם אך פשוט שיושב אצלנו (ולמעשה אצל כל אחד שיפתח חשבון וילמד לעבוד עם המערכת).

אנחנו, מעלים לממשק את הקריאייטיב של הלקוח שלנו – סרטון עד 10 שניות ומאותו הרגע, אנחנו שולטים בכל המתרחש באופן דיגיטלי:

אנחנו קובעים באיזה מסכים נעלה את המסר שלנו

אנחנו מחליטים באיזה שעות הוא ינוגן

ביכולתנו "להדליק" ו"לכבות" מסכים לפי רצוננו

באפשרותנו להעלות כמעט כל פורמט, כולל קובץ גיף – לנגן החדש

אין קנייה בחבילות, אלא הקנייה מתבצעת בכל סכום שנרצה, ללא מינימום ועל פי ביד (כמו בפייסבוק)

לאחר בחירת מיקומים ותקציב, נקבל הערכת חשיפה המבוסס על שעות וטראפיק באותו אזור

יש לנו יכולת לייצא דוחות ולדעת בכל רגע נתון מה מצב הקמפיין שלנו

והנה דוגמא למסכים שבחרנו ללקוח שלנו

 

 גישור על הפער בין דיגיטל לשילוט חוצות

לאחר ניסיון מוצלח של 5 קמפיינים ללקוחותינו, הממשק החדש הוא בדיוק המענה לפער שבין שיווק אונליין לבין קמפיין חוצות ולנו, כאנשי אופטימיזציה ונתונים, יש את היכולת ליהנות ולהעניק ללקוחותינו כלים ומידע כמעט זהים לאלו שכולנו רגילים מעולם הפרסום הדיגיטלי.